Levererad till jobbet...........

Levererad till jobbet av killarna på verkstaden. Äntligen är hon i mina händer igen. Hon har varit borta i fjortondagar och det har varit tomt. Borde nog inte ha två Corvetter för om jag inte hade C4an så skulle jag säkert vara mer sugen på att få ihop C3an. För när solen skiner och det är vackert väder som det nu har varit ett tag så vill man ta ut bilen och bara åka en sväng. Fick höra igår att det var mycket bilar i Lissma i tisdags . Får se om det är regn nu på tisdag eller sol.

Nu är iaf bilen hemma, just en fredag och till helgen...........det är bra!







Jag har två bilar på parkeringen vid jobbet, Ett I-landsproblem....



Fin skylt som jag gjorde för sex år sedan..........eller hur?



På kvällen efter ett par glas vin, middag och siestan i solen på soffan tvättade jag bilen. Tobbe fick ta över medan jag pratade med pappa i telefonen.



Tobbe var och hälsade på mig på jobbet igår.......



Om en och en halvtimme ska jag köra ut min Corvette och åka på träff till Sparreholm. Jag och Jerka håller i en tur med klubben till Sparreholm med lunch, guidning av museet och ett litet lotteri.



I kväll är det fest .........så den här dagen blir nog fylld med händelser.....

Ha det bra, vissa vet jag att jag kommer träffar idag så då säger jag vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0