Måndag den 30e april

Var uppe tidigt och packade bullarna i påsar och frös in. Nu har jag fikabröd om det skulle komma Corvette-vänner någon eftermiddag för att ta sig en fika hos mig!

Sen var det fika till mig och sen ut!

Tog ner fem träd på tomten och eldade hela dagen. Eldade gräs och fixade för att det skulle bli fint. Skrapde färg och målade om utebord, solade på rasten. Tog mig en liten rast mitt på dagen.

Fick avbryta för att köra T och N.

Sen blev det ett par träd till och elda mera. Avslutade dagen med att leka. Körde fyrhjulingen på tomten och fick testa hur den gick att köra. Sen blev det middag och sen kväll.



Valborg och flames.......



Nu är april månad slut och vi går in i maj.

Jag ställa på MIN Corvette nu !

Har deklarerat oxå, fan vad jag är duktig.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0