Nattgästerna sov i garaget.....

Nattgästerna sov i garaget...........och de valde det själva och de tyckte det var skönt. Ja de hade ju något fint att vila ögonen på. De sov på soffan bredvid Svarten....



Jag var uppe sex och fortsatte måla altanen eftersom jag vart avbruten för grillmiddagen igår kväll. Sen blev det frukost när alla vaknat. efter frukost la jag mig i solan och tog en siesta fast klockan bara var tio. Solade och tog hand om mina blommor........

  

Sen var det dags att gå på husvisning, vilket jag hade glömt bort igår......( hade trott att det hade kunnat bli en fikatur till kompisarna idag, men det blir inte alltid som man tänkt sig )

Var på husvisning eftersom Maria är sugen på ett hus och tomt i hemmatrakten.....



Nina och Micke kom till oss och vi gjorde en gemensam tur till husvisningen. Tror halva byn var på husvisningen, alla ungdommar i byn vill bo i området.

Sen ringde pappa och de stog utanför hos oss och undrade var vi var? de tog en promenad till husvisningen de också, sen blev det tre rättersmiddag för hela gänget. Nina och jag är ett bra team i köket.......vi fixade sillbuffé till förrätt, grillat till middag och äppelpaj och vaniljsås till efterrätt.

Mamma och pappa åkte hem mätta och nöjda.......

Nu är det en ny vecka och vardag hela veckan lång.....



Hoppas min C4a blir klar i veckan oxså !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0