Ni kommer inte tro mig......

Ni kommer inte tro mig när jag säger att jag vaknade i natt och trodde det var dags för inbrottsförsök igen och att det var det. Vi hade en grävling som satt fast i ventilationshålet under grunden på huset, på väg in under huset. Han hade fastnat och satt med huvudet in under huset och bakdelen på utsidan av husgrunden. Det såg fan mig kul ut!!! Till slut kom han loss, han kom in under huset. Idag ska vi se om de har fixat sig ett bo under vårat hus, eftersom de har varit under altanen förut. Vi får se!



Igår var det full fart på jobbet. Hade en bra dag med alla barnen och njöt av en grillad hamburgare ute i solen. Jag som inte har det som favoritföda tyctte det var riktigt gott.

Killarn på verkstaden har haft problem att hitta någon reservdel till min C4a. Till slut hittade de den enda som fanns just nu i Sverige och den kom igår med bud till verkstaden klockan fyra. Kommer att få min C4a i nästa vecka troligtvis.....och då får den komma hem i garaget igen.



Var och betalade min framruta till C3an igår också. Så nu är jag skuldfri där. En framruta är inte gratis men den behövs på en bil :-)



Var och fotade mig för nytt körkort igår efter jobbet också. Ska skicka in det idag. Var och handlade mat på Coop och träffade Roffe och Margareta, pratade bort en liten stund med dem.

Ringde och grattad Maria, min stora dotter som blev 22 år igår. Hon är ännu i Norge och jobbar.



Drack sen en massa vin och somnade på soffan igår kväll, så kan det bli när man är helt slut och motorn stannar.

Idag ska vi jobba ute och leta grävling under huset.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0