Renovera mig......

Renovera mig NU! Blir aldrig frisk känns det som och det är så tråkigt att må som en gammal risig Volvo. Känner mig precis som en sådan, kanske en gammal Amazon. Som om ingen har bytt olja på mig och tändstiften är inte heller bytta. Har ingen kraft ingen ork och mår bara risigt. Dessutom får man ont i karossen av att inte vara igån, värk i rygg och axlar. Längtar verkligen till gymmet och dessutom till jobbet. Den här veckan har dragit ner mig i skiten. Orkar inget och dessutom blir jag sjuk av att inte få något praktiskt gjort!Måste vara igång för att må bra. Måste göra något under dagen för att kunna gå och lägga mig stimulerad och nöjd, nu är läget inte så!

Eller så mår jag som min gammla C4a, som behöver lite vård. Den ska till bildoktorn på måndag morgon........jag ska ringa vårdcentralen nu på morgonen.



Blev nyss mycket glad av en kommentar på bloggen. En kille med nyinköpt Corvette C6a som hade hittat min blogg. Han gav mig bara positiva ord och tyckte det var kul att läsa på bloggen. Sådant är alltid roligt att höra. Då blir man lite glad. Nä, jag blev jätteglad!!!

Igår var pappa ute och hämtade sitt framdäck och lagade punkan i det. Han hade en stor skruv i det.Nu är det fixat tydligen fick jag reda på. Han och mamma hade fixat det under gårdagen.

Han tyckte det var lite annorlunda med en soffa i garaget, medan mamma tyckte det var coolt. Nu kunde jag bara skaffa mig en kaffemaskin dit, så hade klubbkompisarna någon stans att fika när de var ute och åkte. Lägga nyckeln under mattan om jag inte var hemma. Hi hi hi (eller hur lilla mamma!)



Fick veta att han som ska sätta in glasrutan i C3an inte heller kan. Varför flyter inget på så son jag vill just nu? Allt känns så negativt. JAg vill ta ut min C3a i sommar. Jag vill, jag vill, jag vill......haha. Nu låter jag som ett litet barn.

Nu ska jag .....vet inte......fika klart! Sen ta en bok och gå och lägga mig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0