Så bakfull......

Så bakfull igår så jag kunde inte göra något. Orkade inte blogga,träna, laga middag - lunch eller frukost. Allt var kaos i huvudet. Mådde väl lite bättre fram mot klockan fyra. Helt otroligt att man kan må så dåligt. Man undrar ju om det verkligen är värt det man gjorde dagen innan. Men det var det nog. Söndagen var tung i huvudet och lördagen var tung på sitt sätt. Tung på att vara bäst! Hade en toppen-lördag........

Vaknade klockan sex och fixade lite med saker hemma. Blogg, dusch och att sen köra ut Corvetten. Tankade upp Corvetten på macken och var faktiskt i tid i Botkyrka, i Botkyrka samlades vi mellan klockan nio och halv tio. Jag delade ut lunchbiljetter och sen hälsade Jerka och jag alla välkomna för att sedan åka till Sparreholm. Jerka tog täten i karavanen.......

Men
Men
Men
Men.......

Vi var helt ensamna.......Jerka och jag. Ingen kom!



Ensamna och övergivna efter en otroligt lyckad dag.
Vi var faktiskt flera....





När vi kom dit så parkerade vi våra bilar på gruset framför slottet.......

Jag kom med min C4a, glad som ?










Sen var det lunch på slottet......



Efter maten var det en liten guidning av slottet, jag dansade till musiken från en gammal jukebox med plåtskivor som man vevade upp och betalade med en gammal peng......PS! Kolla in plåtskivan innanför glaset......



Lika vacker som våra bilar ????



Personalen fixade disken och vi blev gudade runt......skönt läge!



Guidade runt bland gamla bilar på bilmuseet.........



Där bland alla bilar fanns en bilradio, modell äldre!



På parkeringen stog min bil typ modell äldre, fast det fanns äldre!







Sen var det full fart hem till duschen och festen.......



hade så roligt på festen, dansade och skrattade hela kvällen. Var så fylld av energi från dagen eller om det var vinet? Hade iaf otroligt kul. Killen som fyllde år och hade festen kom fram till mig senare på kvällen och sa att jag var som en Duracell-kanin och tackade för att jag satte fart på dansgolvet. Vet inte om jag känner igen mig ???? jo, det gör jag nog!

Igårkväll fick jag en försenad födelsedagspresent av Ingrid. Mina älskade Maja-tvålar hade hon köpt till mig!



idag är det måndag och vi vann melodifestivalen tydligen under helgen. Jag fesade då!Nu ska jag träna och sen till jobbet......ha en bra vecka, men jag tror vi kan få regn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0