Så har man fyllt år då!

Så har man fyllt år då!
En dag hemma i hemmets vrå. Har ingen röst och kan inte prata. Kul när någon ringer för att gratta eller sjunga och man kan knappt svara ...tack!
Men grattis- SMS, grattis-mail och grattis-kommentar skrivet på bloggen kunde jag läsa och glädjas över. Tack alla ni som kom ihåg mig.......



På kvällen kom min älskade dotter Sofia med ett paket till sin mamma. 
Vad tror ni jag fick? 
Jag fick såklart en sjal med AMERIKA flaggan som motiv. Passar mig eller hur?
Tårta blev det iaf............

Orkar inte skriva mer. Mår inget bra. Har inget att skriva om. Allt är så tråkigt nu!

Får nog ta mig i kragen och bättra på mig........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0