Sommar och grill.............

Sommar och grill hör ihop, bil och grill hör ihop, sol och ¨grilla sig¨ hör ihop. I somras var vi på bilträff i Västerås och då hittade vi grillen som man bara kan önska sig om man kör bilar med V8a motorer.







Den finns att köpa på nätet...........



Bil med grill.........



Jag som älskar att ¨grilla mig¨...........



Även fast solen och sommaren är här fick jag otrolig längtan tillbaka till Spanien igår. Var så tränad och i form just då, men den är på väg tillbaka. Går eller joggar en halvmil minst varje dag just nu. Är faktiskt på väg tillbaka till den form jag vill ha efter min långdragna förkylning.

Igår morse när jag körde power-walk pratade jag med Janne nästan hela halvmilen. Janne har sin bil på verkstad, Jerka har sin, Pilefors sin och jag min. Vad händer??? Jo, att en kompis i klubben har sålt sin nya Corvette för att köpa sig en Oldies Corvette. Hoppas att han hittar en. Det finns många på blocket, men man vill ju ha en som är ganska okey så det inte börjar med verkstaden.

Pratat med en ny medlem som gick med i klubben i måndags och nu hade han varvat sin kompis också. Kul med nya medlemmar och att fler blir lyckliga med sina Corvetter och Corvettedrömmar.

Idag får vi en dag med sol, härligt. Sak fika klart och snart ut på min halvmilsrunda......

inget Lissam igår heller, inget kul att åka Toyota dit. Snart så...............har ringt Thomas för att lyssna när Skanssundet öppna på onsdagar, men han svarade inte igår. Ska ringa honom idag också......

Ha en bra dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0