Söndagen den 29e april

Vaknade vid åtta för att hinna med frukost och packa ihop lite saker. Möte klockan tio och sen ett möte vid elva. Vaknade till en fin morgon..........ute.



Tog en kopp te på rummet, de hade mitt te. SÖDER te så då måste man börja med en mugg innan frukost, och det var perfekt.



Gick förbi bilarna ute på gården. Alla var rena utom Tobbes...........







Skitig i baken............



Här nere i Blekinge blommad Magolian................



Sen var vi klara och började färden hemåt efter tolv på dagen..........
Framkört och klart!



Resan hem gick bra på torra vägar och i full sol...........

Hemma mötte katterna oss.............



Chivas på bakrutan till min C3a...........



Tobbe tvättade bilen och JAG lagade middag!





Sen fick jag för mig att baka bullar och de var klara vid halv tolv på natten.
Man är inte riktigt klok!



Somnade gott till doften av nybakade bullar i hela huset.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0