Tråkigt att vara tyst......

Tråkigt att vara tyst. En hel dag och bara vara tyst, det passar inte mig. Det var några som kom fram igår och undrade varför de inte hörde min röst, mitt skratt. Det brukar vissst alltid höras var jag är, de tyckte att det fattades något och visst gjorde det.......RÖSTEN! Min röst är totalt förstörd, det kommer inte ett ljud fram. Men jag fick jobbet som besiktningsman och gick runt och besiktigade bilarna innan start. Det fick absolut inte godkänt utan att allt var urplockat, hade de saker kvar gick jag bara därifrån och sen kom de och hämtade mig för ombesiktning och då var sakerna borta. Behövde inte säga ett ord, bara vifta och visa med händerna vad jag menade. Mer respekt att inte kunna prata än att kunna prata. Inte att tjafs om glasögon och vattenflaskor denna gång, vilket jag hade problem med förra gången. En toppendag utan att kunna vara ¨jag¨, dvs den pratande, skrattande Elisabeth!

Mötte Janne och Andreas tidigt på banan.......som vi hyrt.



Sen kom tidtagningsutrustningen, eller tidtagningsbilen.......



Allt skulle upp och monteras ihop, sladdar hit och dit. Lampor och annat..





Sen kom det killar som hade köpt nya bilar under vintern, alltid intressant...



Sen kom priserna till dragracing och superstage.............



Allt skulle plockas ut innan start óch någon bytte däck också!



Dragracing.......





Hade en så otoligt stor lust att köra , men avstod då jag inte mådde så bra!
Får bli till den 2 september, då ska den går få gå!



Superstage............



Åkte hem efter en lyckad dag på banan. Alla var nöjda. Jag var lite missnöjd då jag inte kunnat få ut det jag ville av dagen. Prata med alla klubbkamrater, skratta och framförallt kört ett par race.

Här är en kille som är lycklig iaf, han kom med sin nya Corvette!



Jag ska ha en bra födelsedag....hemma! Det bli inget arbet idag inte. Hostat hela natten och rösten finns fortfarande inte där. Har rédan blivit grattad med SMS och telefonsamtal......hi hi hi kul att prata med mig! Jag bli iaf glad när någon sjunger för mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0