Tyst dag......

Tyst dag blir det idag. Visselpipan med på jobbet för att kunna förmedla mig, sen blir det till att skriva lappar. Har lyckas få stämbandsinfektion som jag alltid får när jag är lite för stressad. Hela helgen är fullbokad med allt som ska göras. Nu ska jag maila Britt om saker som ska fixas till mötet i sommar. Försökte prata lite på telefon med henne igår och det gick ¨lite¨bra!



Här ska jag parkera min bil. Dessa skyltar ska få sig en liten redigering.

Igår blev det ingen träning då rösten svek mig redan på eftermiddagen. Det blev en surfkväll med datorn i knät, lugn och ro!

I kväll är det pubafton, imorgon 50års firande och sen på söndag Malmby. Hur ska detta gå?????? Hoppas min röst vill komma tillbaka under dagen så den inte blir så här hela helgen. Det varken vill eller orkar jag med!

Ingen framruta kommer att monteras idag på C3an, de skulle inte hinna med det. Jätte-tråkigt......får vänta en vecka till!

ja, ja .......livet går vidare ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0