Vad är meningen med livet?



Vad är meningen med livet?

Såklat är det att ha pengar på kontot, vänner/familj och sen ha roligt.
Igår var det så mycket med allt så nu är jag inne i fasen med CocaCola och Ipren för att överleva en hel dag. Tillbaka till stress och annat.

Skulle kunna göra allt som gör livet roligt om jag hade lika mycket pengar som Helge. Men han jobbar visst fortfarande, det skulle inte jag ha tid med om jag hade mycket pengar.

Nu har jag lust att köpa mig något, en present till mig själv.

Igår vart det en härlig Corvetterunda till andra sidan Stockholm för att hämta namnlappar som ska monteras i en hållare och packas innan sommarmötets-pallarna ska packas på lördag morgon. Har lite att göra ett par kvällar framöver. Det är visst sexhundra stycken.......

Idag ska jag till Kymmendö och bli Strinbergs-bildad.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0