Vilken bild jag hittade!



Vilkne bild jag hittade på nätet. Så otroligt fin. bilden är från i helgen då vi gjorde en träff till Sparreholm. Den här slår alla rekord! Vill ha den på en canvasduk...........

Igår var det måndag, en rätt rög sådan. Orkade inte jogga så det en blev en power-walk på en halv mil. Sen jobba och sen till konsert. Hemma i sängen halv elva vilket är för sent för mig.

Nu på morgonen var jag uppe klockan fem och har skrivit elva mail..........nu ska jag dra mig till badrummet och duschen. Vi hörs senare. Det är tisdag och ingen tid för Lissma.............kaos!

Den här veckan får jag inte ihop allt som ska fixas och hämtas och ordnas. Vad göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0