Äntligen.........

Äntligen kom det. Snön. Snön är här! Vill bara ha mera. Mera, mera, mera. Mycket av den varan gör mig lycklig. Mår så otroligt bra av att det snöar och att det blir lite ljust. Snön sprider ljus och glädje, sbart är det julbord och snart är det lucia.
 
 
Igår morse var jag på gymmet i Jordbro och fick mig ett härligt träningspass. Lycklig som fan faktiskt. Kunde öka vikterna i varje gym-maskin. Nu går det bra! Fick sen stanna kvar på jobbet och arbeta över för kollegan var sjuk. Idag får jag också jobba över. Satt med klubbarbete igårkväll också, och ikväll ska vi ha telefonmöte med distrikten. Så roligt det också..................
 
Måste betala försäkringen på C4an nu, sista dagen idag. Glömt bort att den skulle betalas.............OOooooooooooooops!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0