Dansa i neon..............

Dansa i neon............livet är på väg tillbaka. Allt ordnar sig ! Det löser sig alltid !
 
 
Idag ska jag börja med mina utvecklingssamtal på jobbet, satt hela kvällen igår med det sista. Då ringde Jerka och lättade upp stämningen. Alltid roligt att prata bort en stund bil. Gjorde det med Janne igår morse och imorgon kväll är det after Work med klubbkompisarna i lokalen. Ännu mera bil-prat. Härligt är det!
 
I kväll så ska jag gymma efter jobbet.............ladda batterierna, för i morgon blir det en lång dag. I går kväll hjälpte jag till och blanda till flytspackel så nu jag vet hur man gör det!
 
Nu drar jag till jobbet.............nollgradigt ute. En härlig dag :-)  :-)  :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0