Det är det här jag behöver!!!!!

Det är det här jag behöver!!!!! Varför görjag alltid FEL? När stressen och tröttheten kommer så tar jag bor träningen för att få tid till annat. Det går ju inte! Igår var jag på gymmet efter jobbet och det känns redan bättre. Bättre i själen. Så härligt att bara vara i gymmet. Får så mcket energi. Träffa några av de gamla träningskompisarna. Kompisar man bara har där. De undrade var jag hade varit?
 
 
Jag är nog kär i mina träningsrutiner, de är ett behov som jag har för att må bra. Nu känns det tredan bättre.
 
 
Nu ska jag trimma musklerna och kroppen igen.
 
 
Ska må som en trimmad bilmotor ;-)  ;-)  ;-)
 
Ska dra till jobbet redan, har energi. Mår bra. Ska ta tag i lite gammalt skit idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0