Fint ställe..........

Fint ställe var det! Där Maria arbetar i Norge. Bodde som sagt på hennes arbetsplats i Norge, ett hotell precis vid vattnet. Ägaren hade rätt sorts hobby.............bilar och båtar. Han hade ett eget bilmuseeum och fina båter i båthuset.Så här skulle man ha det ! Tänk att bara gå runt bland sina ägor och njuta av sina fina saker. Bilar, båtar och miljön. Dessutom ett hotell där människor kopplade av i gym, bastu, pool, bar och i restaurangen. Ett spa-hotell som det nu så fint kallas ;-)
 
Hotellet fotat från bryggan.
 
Ett eget bilmuseuum ;-)
 
Fotat från frukostbordet söndag morgon.
 
 
Egen båtramp/båthus med Två Rivor :-) :-) gilla!
 
Fotat måndag morgon från frukostbordet. Kallt och soligt!
 
Fotat min bil!
 
Spegel, spegel på väggen där......
 
....säg vem som vackrast är!
 
 
det kunde man bli i gymmet där! Efter gym ett litet bubbel i ett Spa och massage!
 
 
Klart mysigt med en helg och ledighet. Nu är batterierna laddade. Satt med en hel del klubbarbeten igår kväll så trevligt att prata med sina kamrater i klubben och mailade dessutom en hel del mail. Dessutom ringde Janne igår morse och vi pratade bort en stund. Pratade med Jerka nyss  och igår såg jag att Roffe ringt medan jag hade lektion. Ska ta och slå honom en signal under dagen. Nu ser jag fram mot fredag, lördag och söndag. Sen blir det julträffen med klubben nästa lördag.........hihihi och då är det advent. glögg.....gott!!!! Julbord.....mums
 
Ha en bra dag..........ska träna ikväll. Inte gjort det i helgen då jag knaprat Ipren varje dag på min ledighet. Förbannade sjukdommar !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0