Han finns kvar, jipiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Han finns kvar, jipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
 
Var i garaget och träffade min gamla vän. Första gången jag mötte honom var den 30 december 2010, dagen före nyårsafton 2012 då jag rev gummilister i Corvetten så kom han fram :-)
 
 
Han fick självklart bo kvar i Corvetten, men när bilen skulle till lackverkstaden kunde han ju inte följa med så jag lät honom bo i mitt citronträd.
 
 
Sen har han bott i en hörna av garagetaket ovanför gymmet. Han brukar besöka Svarten ibland och gör sina utflykter i garget efter något  att äta. Igår när jag stog i garaget så kom han ner från taket, bara så där! Som om han ville säga.....................
- Hej här är jag!
Jag svarade
-Hej min lilla vän.
-Du är så söt!
-Finns du kvar?
-Har du det bra?
-Gulle-dig!
 
 
Idag är det fredag igen. Toppen, toppen! Fredagar är alltid BÄST!
Händer det något kul i helgen?
 
Jag fick sista Wheels igår, prenumerationen hade inte gått ut! Så bra. Tänk om drömmen jag hade igår natt var sann dessutom. Drömde att jag vann trettio miljoner. Fattar ni hur det skulle förändra livet! Trettio miljoner.......det skulle blí en C7a iaf.....................
 
Ha det bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0