Har börjat planera...........

Har börjat planera en liten resa till Norge för att hälsa på Maria. Har lite svårt att få ihop några bra dagar till det hela bara. Det ska fungera för henne och för mig. Jag behöver bara åka bort, sitta i lugn och ro och njuta av en kopp kaffe på annan ort. Shoppa lite och se mig omkring i en ny stad. Mina krav är inte så stora just nu.Men lite ledighet behövs!
 
 
Har dessutom ett stort behov av att komma igång med min träning igen! Har två, kanske tre stora feta bildäck runt midjan. Fattar inte varför jag slutar med träningen när jag blir stressad? Jag blir ju ännu mera trött! Ska till gymmet iaf efter arbetet idag. Träffade en kille i fredags som undrade var jag var? Varför jag inte tränat på länge? Då inser man att man inte varit där¨på länge. Vem skulle annars bry sig? Nä nu är det dags att dra till jobbet igen!
 
Fetare däck till jul! Fet ska ju grisen vara! Feta däck på bilen är iaf snyggt! Det är inte snyggt runt midjan iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0