Klubbkamrater...............

Klubbkamraterna ger en verkligen positiv energi. Efter arbetet igår åkte jag och handla lite saker till förrådet i Sundbyberg, sen städade och sorterade jag matrial där tillsammans med Örnen som är så snäll och hjälper till när det behövs. Han är så toppen! Alltid glad!
 
Vid sex kom Matz med goda smörgåsar till klubblokalen och kokade gott kaffe. Hade en toppenkväll med klubbkamraterna. Mycket skratt och prat. En kille reagerade på att jag var ensam tjej, men det gjorde inte jag. Tänker inte ens på det, de är mina kompisar i klubben och vi är där för en och samma sak. Prata bil, nya motorer som är besällda, racing och titta på film som Lasse hade med sig.
 
Hemma sent, så det var bums i säng. Fick några fina MMS av Jerka på Askungen, ett reportage i senaste Wheels. Jag som precis har sagt upp den prenumerationen så nu får jag snällt vänta tills den kommer ut i butiken. Typiskt!
 
Halloween var det igår, vår fina pumpa på jobbet fick lysa i mörkret. Den har vi personal gjort tillsammans med barnen........................
 
 
och så rostade vi pumpafröna, som blev som goda snacks!
 
 
 Snacks och After-Work blir det i klubblokalen den 9 november. Hoppas att vi blir riktigt många som kommer den kvällen. Ha en bra dag nu alla vänner...............i morgon ska jag berätta om en unik vän som har en egen låt. Kram, kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0