Måndag..............vilken helg!

Måndag.............vilken helg! Jag dör av stress. Det ska fixas och det ska göras. Jag har inte tiiiiiiiiiiiid! Inte tid till mig själv. Allt är som en dragracingtävling. Tävling mot tiden. Jag SKA hinna med det och det. Inget kvar åt slumpen.
Idag är det måndag. Satt och arbetade hemma med jobbet och klubben i morse. Sen full fart till jobbet. Sista barnets pappa var försenad och jag blev sen till träningen. Orkade inte stressa dit. Tog mig hem.
 
Tränade i garaget hos Svarten.
 
 
Nu är jag glad och nytankad. Styrka. Trimma musklerna/motorn i mig!
 
Snart är det mässa.
 
 
och lite ledighet. Har tagit ledig fredag och måndag. Känns så skönt. Ska träffa Maria!
 
Jävlar vad det kan vara tungt ibland.................Big block

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0