Minns tillbaka..............

Minns tillbaka idag. Vi kom nämligen in på ämnet sommaren 2013 iRättvik när vi träffades i onsdagskväll i klubblokalen. Fick för mig att titta på bilderna från i somras och visst längtar man till sommar och sol. Kanske Rättvik 2013 inte blir som vanligt, nya rutiner nya dagar för nya event. Vi får se hur det kan bli. Kanske vi kan få in ett bad från piren nästa år. I somras var det inte läge för något bad när vi vandrade ut på piren. Lite lätt ruggig sommar med en hel del regn gör att allt inte blir som enligt traditionerna. Men i år var vi med på marknaden på travbanan och det var trevligt, hill-climb och mycket annat.
 
 
 
Det är så  fint där uppe i Rättvik med utsikten och Siljan och alla bilar............
 
 
Idag ska jag se om jag kan få ihop något reportage och skicka iväg, som jag har lovat Janne så länge........jag får skämmas. Men just nu lider jag av tidsbrist, hinner liksom inte med allt jag vill göra! Känns som om natten börjar vid fem och att det är dags att sova då, vilket jag nästan gör. Somnar som en stock vid åtta numera och vaknar vid kvart över fem...................så är det!
 
Idag är det lördag och jag ska ha MYSHELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0