Nu blir det regn!

Nu blir det regn! Ännu mera regn! Jag har dödat en spindel. Fick lära mig av min mormor om man dödade en spindel så blev det regn. Igår hade jag tänkt åka till gymmet och träna, men det regnade så mycket så jag åkte hem till garaget och tog mig ett gym-pass hos Svarten i garaget som står i sin vagga!
 
 
Laddade batterierna...........
 
 
på mig själv som jag säger, man mår så mycket bättre efter att ha tränat. Får en massa ny energi och då orkar jag ännu mera. Det var då jag hittade en stor, riktigt stor spindel i taket som skulle kunna tänka sig äta upp min lilla Corvette-spindel. Vad göra? jo, jag helt enkelt dödade honom. Räddade livet på min. Så nu blir det ännu mera regn! Skulle visst kunna bli snö hörde jag på väderprognosen. Så härligt.
 
Nu är han en våt fläck på garagegolvet!
 
Ska packa kläder och dra till gymmet nu på morgonen, börjar lite senare idag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0