Sjuk och ledig.

 
Sjuk och ledig. Nu när jag hade tagit ledig för att allt skulle vara så bra och jag skulle göra det jag ville göra så blev jag självklart sjuk. Natten mellan torsdag och fredag vaknade jag kvart i tre på morgonen med jordens migränanfall. Mådde riktigt illa och fick avboka allt som jag skulle göra under fredagen. Torsdagen mådde jag lite sisådär, var och tränade efter jobbet och sen var det styrelsemöte på telefonen till kvart i tio på kvällen. Kroppen kopplar väl av när man ska vara ledig och då blir man sjuk............
 
 
Lördag morgon klockan kvart över sju startade vi bilen och körde mot Norge och Oslo. Hade ett par trevliga dagar i Oslo med Maria som guide. Lördagkvällen blev det cruising i Oslos innerstad och sen femrätters middag på hotellet med gott att äta och dricka.
 
 
Söndag morgon bjöd på sol och city-liv. Promenerade omkring med maria som guide och hon visade oss nog hela Norge. Både den fina sidan av Oslo och den lite mer udda sidan.
 
Helt otroligt så fick se denna på Oslos gator under söndagen, det kallar jag unikt! Vilken stjärna fixar det? Att den bara kommer där på Oslos gator i November? Det brukar vara  Rättvik annars!!!
 
 
 
Söndagkvällen var ganska lugn........fick vara med och larmade Norsk ambulans till hotellet. Vi satt sedan framför öppna spisen och åt middag medan Maria var på julbord med sin arbetsplats i Norge.
 
Måndag morgon vaknade till minusgrader och full sol. En dag till på Oslos gator med inköp av dunjackor och annat........................och hemfärd i natten efter att packat hela bilen med Marias alla saker...............
 
Arbetat igår med alla underbara barn som längtat efter mig för att kunna blandannat säga Grattis i efterskott. Hade Namnsdag under måndagen. Fick SMS av en racingfavorit i klubben. Blev så glad.
 
Ha en bra onsdag - lill-lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0