Slut på helgen..........

Slut på helgen.................igen! Tycker allt går så fort numera. Veckorna, månaderna, helgerna och dagarna. Igår hade jag en tuff morgon, mår verkligen inte bra av allt som ligger över mig. Känner mig så stressad. Satt på lördagskvällen och kollade på foton från Rättvik och då fick jag en så otrolig lust att anmäla mig till damrallyt 2013. Är Svarten OK så skulle man kunna vara med och köra rallyt med -75an och kompisen Helene. Tema 70-tal blir det i så fall. Kollade anmälningstiden och den startar efter nyår, alltså anmälningstiden.
 
Har inte mycket att skriva om som handlar om Corvetterna just nu. Sitter och arbetar med ett reportage till CM, men det blir inte speciellt bra. Får se om det är något att ha!
 
Letade efter recept på pizzabullar nu på morgonen. Ska baka några om jag hinner på fredag morgon. På fredag kväll är det After-Work i klubblokalen, det ska bli kul.
 
Tror att vi ska åka en sväng till Maria tidigare än vad vi planerat, vilket innebär att vi skulle kunna vara med på julbordet med klubben. Sista anmälningsdag är visst den 19 november. Ska kolla med arbetet och med Maria. tror att jag skulle behöva lite semester i vardagen.
 
Igår kväll var jag på bio och såg Skyfall den nya Bond-filmen. Klart struligt var det, först fick de inte igång filmen och sen var texten borta ett tag. Vi fick dock nya biobiljetter som kompensation. Filmen var bra men jag var som vanligt trött. Somnade inte under bion men i bilen hem...................som vanligt när man inte kör. Tråkigt att vara passagerare och bara åka med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0