Tisdag morgon -4 grader...........härligt

 
Tisdag morgon -4 grader.......härligt. det kan inte bli en bättre tisdag. Idag ska jag njuta av livets alla underbara årstider, känns som vi snart har vinter här ........längtar till snö.
 
Igår laddade jag batterierna i garaget.Så skönt med lite vikter hemma så det bara är att gå ut och köra en sväng. körde riktigt hårt igår faktiskt. Känns bra idag nu när man vaknade. Man är ¨taggad¨ för att gå till jobbet. Ska vara ute hela förmiddagen och det är toppenbra väder. Uppehåll och -4 grader.
 
Efter jobbet idag så blir det gymmet........
 
 
Måste hålla igång som om jag var en gammal risig motor. Ny olja, nya tändstift och sen går hon som en klocka. Jag behöver träna, fylla på styrka. Känna svetten lacka..............åhhhhhhhhh så skönt!
 
Längtar till fredag då det är ledighet som väntar hela dagen. Ska åka och besöka mässan i Nacka under fredagen.
 
 
Nu måste jag dra. Bloggade hela helgen igår kväll då jag hittade mitt lugn efter ett pass i garaget. efter träning kommer lugnet, och jag känner ro!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0