Träning och fotboll.........

Träning och fotboll blev det igår. Spelade fotboll efter lite teknikövningar
 
 
med barnen på förmiddagen. Sol, kallt och helt underbart vackert.
 
 
Efter arbetet vart det gymmet och fram kommer en urtrevlig kille och ger positiv ¨feedback¨. Så härligt med människor som ger energi utan att veta om det. Som bara är glada och positiva. Fick ett fint mail av en ny klubbkamrat igår också. Överlycklig över sitt nya bilinköp av en fin C3a, så mailar han över bilder till mig så att jag kan dela lyckan med honom. Hade träffat honom sommaren 2009 då vi hade pratat om våra bilar.
 
Nu har jag fått en ny chef..............hon kör BMW, men önskar sig en Audi R8a. Hon verkar så bra! Dessutom verkar hon lite intresserad av allt............
 
Jag har hittat en fin bil på Blocket.................:-)
 
Igår fick jag en Corvetterelaterad pryl på posten. Tror att Tomten ska komma med den, så därför får jag inte öppna den ännu!
 
Jaha, lill-lördag idag. Onsdag och mitt i veckan. Ha en bra dag...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0