Yes! Han lever..........

Yes! Han lever............ min spindel i garaget!
Satt i helgen och funderade över det mesta och kom att tänka på min spindel i garget. Lever han eller är det så illa att han är död. Min spindel som jag hittade i min corvette för två år sedan.
 
 
Igår morse gick jag ut i garaget för att träna och kolla upp läget.
 
 
 Först trodde jag att han var död för jag hittade en död spindel i en pokal som jag har i fönstret, men som tur var så var det inte han! Det var en annan spindel...........och då gjorde det inte så mycket! Pust!!!
 
 
Men sen tittade jag upp i hörnan som han bor i. Han bor i hörnan ovanför gymmet..........min spindel! jiiipiiii där satt han igår morse och sov i sitt spindelnät. Min lilla älskling.......lilla älskade spindel som tillhör min Corvette.
 
 
Jag fick lov att väcka honom för att kolla om det var han. Han har ett speciellt utseende, ser ut som en krabba när han går. det var mycket riktigt han så nu får han sitta där och sova vidare.
 
Under gårdagen blev det en hel del Corvette-snack med mina vänner i klubben. blir så glad över att få till en stund och prata med dem. de gör mig så glad. Lyckades dessutom att nå ett av mina uppdragsmål.
 
 
Idag en dag i regn...regn hela dagen! Dropparna faller.............
 
 
Jag hoppas bara på kyla så vi får snö! Vill ha ett vinterland med vit snö !
 
Nu ska jag sluta skriva och efter jobbet idag blir det gymmet i Jordbro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0