Ända mot ända...............

Ända mot ända kan ingenting hända. Om det ska hända så måste man vända.
 
 
Jag önskar vinna pengar på lotteri. Ska köpa mig en lott just idag och bara önska att drömmen går i uppfyllelse. Lite Xtra pengar skulle sitta fint.
 
Drömmar i uppfyllelse. Nu finns det drömmar på blocket..........och i garaget. Klappat och klart. Packat och klart ska det vara för visssa idag som ska resa till La Manga. Hade kompisen i luren igår medan jag tränade och kan bara önska han och frun en trevlig resa. Själv har jag ingen lust att resa iväg just nu, jag längtar faktiskt till vintern. Vilken sjukdom har man drabbats av då ???
 
Igår satte jag upp nya mål med min träning så nu ska jag ta tag i att trimma kroppen igen efter min långvariga förkylning. Bättre komp och ett par hästkrafter till så kanske jag orkar mera. Känner lust att åka till gymmet igen, det är så blött ute.......
 
Ha en bra vecka......
 
   Hösthälsning från mig!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0