Annorlunda cruising..........

 
Annorlunda cruising igår eftermiddag. Köra in bilen i butiken och köra runt med bilen bland virke och annan bråte. Hittade det vi sökte ...........en dörr till vår entré. Hoppas det kommer att se bra ut. Dörrar är inte gratis ! Vare sig om det är en bildörr eller altandörr.....
 
 
 
Full fart på arbetsplatsen där jag jobbar också. Alla är sjuka och dagarna rusar iväg, sen är man helt slut. Känns lite tokigt när man inte hinner prata klart med sina Corvettevänner för att arbetet tar min fritid just nu. Hinner inte ens att träna, så mycket som ska fixas och göras. Nästa vecka är det höstlov och då hoppas jag på både snö och mera paus i livet och framförallt tid till träningen.
 
 
ute är vintern på väg och det känns bra, riktigt BRA! Täck hela Sverige med din vita skrud. Ska iaf åka skridskor med barnen i nästa vecka då vi har höstlov.
 
Ooooooooooops! Jag som inte ställt av Corvetten. Måste ta och  göra det okså!
 
Så glad över killen som köpt sin dröm-bil..........bara att gratulera! Skulle vilja vara i hans kläder, ung och förvämntansfull!
 
 
Ha en bra dag, det kan bli snö till kvällen.............hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0