Att minnas tillbaka.............

Att minnas tillbaka kan ge styrka och glädje men det kan också vara tvärt om.
 
 
Att ta något stärkande kan sluta illa om det nu vill sig, det kan självklart ske på olika sätt. Denna bild är tagen en tidig morgon då vi var på väg till Race och stannade till i Strängnäs för en fika. Det gjorde också Länsman.............de tog sig en frukost och kollade in våra bilar.
 
Igår blev det inget stärkande för min del. Kom hem efter en tuff arbetsvecka och skulle äta lite middag innan jag tog mig till bygdegården för lite festande. Men vad händer tror ni ? La mig på kökssoffan för att kolla Tv en liten stund och somnade som en Kronblom. Jag som bara skojjade om det i veckan och nu blev det verklighet.
 
 
Efter en vecka med mycket arbete och nästa ingen träning kommer det bli en helg med lugn och ro. Lite avkoppling och en del träning. Var uppe och vattnade mina citronträd för en stund sedan, tvättmaskinen år på gång och snart ska jag ta mig ut i garaget och träna. Ingen mecking idag men träning och kanske fasadmålning......
 
Igår fick jag en ros som lite uppmuntran...........och tack!
 
Ett litet paket kom med posten, ett litet pins som jag hade beställt också!!!
 
 
Att forma dagen och göra den till min..............delmål idag.
 
HA det bra,nu ska jag ta en fika till..........kram, kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0