Corvette-tjejerna.........

Corvette-tjejerna träffas ikväll för att få lite kunskap om vilken olja man ska tillsätta för att maskineriet ska må/gå bättre. Allt för att trimma oss själva, kosta på oss lite bra mineralolja/växtolja och andra tillsatser. Ska möta Ann i Huddinge klockan sju och Helene kommer också med. Ska bli trevligt att träffas och kanske bli lite inspirerad av föreläsningen.
 
 
Igår morse löptränade jag halv.milen i en underbar höstmorgon, solen på väg upp och klimatet helt perfekt. Jobbade heldag och sen kunde jag inte låta bli att dra till gymmet. Så skönt att komma tillbaka till gymmet och maskinerna där. Helt OK att träna i garaget men gymmet  har och ger kroppen mer övningar. Känns så bra att jag är på G. På fredag ska jag till läkaren och sen vet jag inte vad som händer.Ska satsa hårt på kropp och själ ett tag, sen sak jag ta tag i Svarten. Hon är bra för själen, måste få till det sista och inse att mitt projekt i garaget inte kommer att ligga så högt i topp som jag tidigare hade trott. Sänka ribban lite, så jag kan gå vidare. Se livet från den sida som jag står på.........................
 
Fick SMS av min Maria igår och hon längtar också hem. Hem till lasagen, familjen och kompisarna. Jag längtar också efter henne, alla längtarr efter henne. Sofia fyller år på söndag..............då blir det god mat och tårta.
 
Nu ska jag stänga ner och ta hand om mina morgonsysslor............ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0