Corvetten är avställd för två minuter sedan.

Corvetten är avställd för två minuter sedan. Nu får man vänta en lång vinter till våren 2013 för att få gasa iväg med henne. Ska lägga på pyamasen någon kväll när jag är i garaget. Igår fixade jag hjul-Dolly till Svarten, så nu kan jag putta runt henne i garaget om jag vill fixa något.
 
 
Igår vart det byte till vinterdäck på både Toyotan och Transporten. Så härligt att mecka ute med solen och den frostiga kylan igår förmiddags. Slipade lite rost på Toyotan och rostskyddsbehandlade plåten på de områden där rosten tagit fäste. Sen vart det middag hos syrran.
 
Pratade med Corvettevänner i telefonen under söndagen. Har bestämt lite ang. saker som ska fixas. Ska träffa Örnen på onsdag och ordan med lite saker i förrådet.
 
 
Idag ska jag på kurs i Stockholm, i Gamla Stan. Ska ta mig en shoppingrunda i City efteråt. Ska ¨pimpa¨ min garderob kanske !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0