Ensam ?

Kommer jag att bli ensam ? Vet inte ? Blir jag det så blir jag det ? Ensam med Svarten ! Svarten kommer aldrig att lämna mig, ska nog ha den med i graven. Bara att kremera den också tillsammans med mig, om magsår, stress och annat elände tar kål på mig så ska den alltid finnas hos mig..........Dör djurvänner? Blir man ensam om man är djurvän ? Djuren ska väl vara människans bästa vän? Eller gäller det bara hunden?
 
Hon är min sanna kärlek.............
 
 
Måste få en helg nu i helgen som blir lugnare, bara dra i handbromsen och gå och sparka igång tankarna på min fortsatta renoveringen av C3an. Lägga upp en plan. Veta vad jag vill. Sätta av de sista pengarna till projektet.
 
Måste också skriva ihop reportaget till Janne om rutramsbytet. Han vill ha det till CM! Måste hitta bilder och skriva text. Tänka tillbaka på alla små knep och knåp som pappa och jag gjorde. Pappa får nog supporta mig i det här reportaget. Jag måste bara ta tag i det eftersom Janne bad om det mitt under årsmötet, det här gäller alla som gör något med sin bil och som skulle passa som reportage i den tekniska delen av CM.
 
 
Själv längtar jag tillbaka till Nationaldagen.............sol, sommar och lugn.......
 
 
Bara att sitta på trappan efter en lyckad träff och dingla med benen, det skulle passa mig just nu.. jag behöver hitta lugnet. Lugnet i vardagen ! I kväll har jag styrelsemöte på jobbet, uppbokad igen! I helgen måste jag hjälpa pappa med att bygga båtställning och täcka båten med pressen............vinterförvaring av båten.
 
 
Igår ringde Roffe och vi funderar på att hinna med en höstcruising i helgen också. Som det ser ut ska vädret vara rätt fint i helgen, men det kan ju snabbt ändra sig. Denna sommar har nog faktiskt regnat bort. Hoppas bara att det vill komma nederbörd när tempen sjunker mot -5 grader. Vet att Rättvik får snö idag............
 
Sommaren 2012 i Rätttvik
 
Nu har jag kopplat av en stund med mitt bloggande, det här är nämligen avkopppling för mig. Nu ska jag packa väskan till jobbet och ta mig en fikamugg till.
 
HA en bra dag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0