Fullt ÖS!!!

Fullt ÖS! Många sjuka på jobbet. Har varit lärare i svenska, matte, fysik och idrott idag. bytt kepa och arbetsroll hela dagen. Planerar just nu en stor Halloween-fest på fredag för barnen. Nästa vecka är det höstlov........
 
Igår kom pappa och mamma ut med bilen och jag fick en vinterros av dem.......och en annan fin present. De är för söta! Sen kom Pilefors och Ann-Catrin och vi åt middag ihop. Jag hade gjort en jättestor lasagne och för de som inte körde blev det vin till maten. Sen rocka vi loss till Jerry Williams i köket...................fett najs en tisdag.
 
 
Livet kan vara rätt härligt trots mycket att göra hela tiden............sen körde Pilefors hem mamma och pappa för de ska ha kvar sin bil hos oss i vinter.
 
 
Idag ska jag ha lektioner hela dagen och sen rakt in på fritids. I kväll ska vi titta på en ytterdörr!!!!
 
Ha en bra dag-----------------;-)  
 
Så häftigt igår kväll var det -2 grader när jag la mig i sängen..............älskar att vintern är på väg.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0