Fullt ös!

Fullt ös! Fullt ös, hela gårdagen. Upp och arbeta denna söndag som senare slutade i en fest. Vi hämtade mamma som hade fikakorgen klar och så åkte vi ner till båten. Pappa var redan där och syrran oxå. Syrran och jag byggde båtställning och de andra fixade med saker runt båten nertill. Till lunch kom Pilen och Ann-C och spred lite glädje. Vi byggde vidare på båtställning och press. Tror att Ewa och jag satte rekord i år på att bygga och täcka båten.
 
 
 
Pappa och jag konserverade motorn............starta och dra runt lite glycol.
 
 
Sen kom det fler Corvette-vänner. Dagen slutade hemma hos mamma och pappa allihopa med kaffe och kaka. Sen skulle vi bara.............skulle bara.
Fira lite ......champagne och skål blev det. Prat och skratt. Janne ringde och ännu mera att fira .........grattis till allt denna vackra höstdag. Sen blev det en varitant på ett känt Tv-program. Jag döpte det till ¨här är mammas kylskåp¨- Lyckades få till en tre-rättersmiddag på det lilla som fanns i kylen och kvällen försvann i ett nafs! Pilen, Ann-c, Tobbe och jag lämnade inte Bromma förräns vid tio på kvällen. Vilken dag..........sov gott efter ett par glas vin till middagen.
 
Nu är det ny vecka och måndag.............jag är tokigt uppbokad med allt runt omkring mig. Men det verkar var som om mitt liv ska se ut så!
 
Måste bara komma ihåg mig själv också......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0