Halloween är det idag..............

Halloween är det idag. Idag är faktiskt den riktiga Halloweendagen. Många firade förra helgen, jag firade i fredags......och förra året var det Halloween i samband med att jag hjälpte klubben med en mässa ute i Nacka. Saknar det eventet som bara den. Det var så roligt och mysigt. Den fina gemenskapen med klubbmedlemmar som kom och besökte vår klubbmonter och arbetade där under den helgen. Det var en otroligt mysig bilmässa.
 
 
 
 
 
Idag ska jag till klubblokalen i Sundbyberg vid sex-tiden och vid två-tiden ska jag träffa Örnen för vi ska arbeta lite med förrådet. Nu på morgonen öppnar jag fritids och sen ska vi åka skridskor. Det gör visst bilarna på vägarna nu på morgonen enligt radio Stockholm. Ishalt ute på vägarna, så köra försiktigt är det som gäller idag.... 
 
I morgon är det första NOVEMBER................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0