Hjälphand........min nya arbetsuppgift.

Hjälphand, min nya uppgift. Jag kan ju inte bara släppa taget om Mälardalen och alla härliga människor, event och annat. Kommer att sakna en del av det man gjort, därför har jag svårt att släppa allt. Men att kunna få vara med och vara en hjälpande hand då och då passar mig perfekt! Jag slipper det stora ansvaret som med planering och annat. Nu hjälper jag till när jag har tid och kan/ledig från annat. Att sitta på två stolar som under 2012 var nog lite för mycket. Styrelsearbete och sen tretton event i Mälardalen. Lite uppbokad blir man till bara Corvetten och vännerna kring den......................men de för BÄST!!! Kompisarna i klubben är nog meningen till fritiden och alla härliga skratt där. Jag mår så bra av många av dem!!!!
 
 
 
Måndagkvällen tillbringade jag i klubblokalen med alla kontaktpersoner i Mälardalen. hemma klockan elva, alldeles för sent för mig! Men nu är jag stark och glad så jag orkar mycket! Tror jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0