Höst på riktigt.............

 
Höst på riktigt är det nu! Sitter här och klockan är redan halv sju. Ute är det kolsvart och regnet öser ner. Pratade nyss med Janne på luren, nu är bilen avställd för många. Vet att Pilen och pappa tog siste turen igår med fruarna och Corvetterna. Jag var hemma och arbetade på tomten. Ogräs över allt. Rensat och fixat ute. Gäster som kom förbi.
 
Pratade med Ann och vi ska ses på onsdag. Alltid något kul mitt i veckan. Det känns bra.
 
Men nu, vet inte vad jag ska skriva, har inte mycket i mina tankar just nu. Ska ta mig en träningsrunda snart. Göra nytt upplägg för min träning. Idag är det Oktober och då sätter vi nya mål och siktar på julafton/nyårsafton. Kanske det blir gymmet om regnet inte slutar att ösa ner, annars blir det löparrunda och gym hemma. Allt är så mycket enklare på sommaren.
 
 
Ha det bra i veckan.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0