Idag ska jag ut till henne!

Idag ska jag ut till henne i garaget och kanske kan det bli något litet gjort också. Vi får se!
 
 
Borde fix LITE med henne så jag får lite energi och tillfredställelse. Helt slut är jag efter denna vecka. Har jobbet dubbelt och nu ser jag bara fram mot att ta hand om mig själv och det jag har runt mig.
 
Borde sätta på vinterhjul på Toyotan och kanske Transporten. Ska iaf betala försäkring och ställa av den Grå! Tror inte på någon mer tur med henne nu i oktober. Det får bli pyamasen på.............
 
Ska arbeta lite på tomten idag också, sen jag åka till Lukas och kolla in om jag ska köpa något till mig själv, för att jag är så himla bra! En present till mig själv............
 
Ska öppna mailen också vilket jag inte har hunnit med på över en vecka så där finns säkert något att svara på-
 
En koppp kaffe till får det nog bli innan jag sätter fart..............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0