Ingen Corvette..............

Ingen Corvette vart det igår, men otroligt mycket annat. Nu är iaf vintern här. Snön ligger kvar på vissa ställen och katten fryser om tassen.............Svart som Svarten är han också!
 
 
Klippte buskar och träd, kratta löv och eldade upp utemöblerna.
 
 
Var och köpte ne present till mig själv. Ett apelsinträd till min medelhavs-samling av växter.
 
 
 
Har tre citronträd som jag vårdar ömt, två olivträd och lite andra växter från medelhavet. Nu får de vara inne och stå under belysning till nästa sommar. Snart tror väl grannarna att jag odlar något annat så att polisen står utanför en vacker dag.....
 
 
 
Ute är det kallt och vackert denna söndag.............-7,7 grader :-) hihihi......mys!
 
 
 
Måste bara njuta av vårt fantastiska land som har dessa årstider. Utan dem inget roligt alls! Ombyte förnöjer.......och vintern är så underbar.
 
Ska betala räkningar nu..........så är det gjort!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0