Måste kolla över tider, känner stress!

Måste kolla över tider, känner stress! Alltid ska allt bli så tokigt. Ibland händer inget och sen så händer det alltid två saker samtidigt. Måste kolla över den 12.e. Ringer och ser över allt under dagen............självklart så vill jag. Ska lyssna om jag kan byta bort min stängning...........
 
 
Igår kom det en till 1:18 Corvette på posten tilll min samling. Jag snusar inte, röker inte men lägger pengar på godis och samlarbilar så som en liten skitunge! kaos! vem är jag?varför är det som en drog? kul, roligt och spännande så är det nog.........där kom nog sanningen fram.
 
 
Den får stå på byrån ett tag, så jag kan vila ögonen på den ett tag innan den hamnar i vitrinskåpet.
 
 
Nu på morgonen blev det ingen träning. Det vart det igår morse. Joggade en halv mil och sen två pass idrott ute i regnet. Blöt och lycklig vände dagen till migrän och spyan i halsen........fy fan. Lugn hemma kväll igår, nu har jag städat huset och tvättat en tvättmaskin. Ska dra tidigare till jobbet idag. Massor att fixa.......
 
Det är fredag idag!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0