Shopping eftermiddag!

Efter lek i sandlådan med C3:or och barnen blev det shopping i centrum - ensam !!!
 
Shopping eftermiddag! Ja så började jag igår morse och det kom upp nu när jag startade datorn. Onsdagskvällen blev inte som planerat. Jag hade planerat en tur till klubblokalen, men efter en dag med huvudvärk och Ipren morgon, lunch och eftermiddag hoppade jag över att sitta genom Stockholm i köer för att ta mig till klubblokalen. Jag tog mig en tur till centrum och handlade kläder istället. Jag finner ett behov, en avkoppling och tillfredställese att prova kläder och köpa något snyggt. Hittade två par jeans, linnen, tröjor, jacka och JULKLAPPAR. Brände nästan tvåtusenkronor denna eftermiddag...........åååååååå vad härligt. men nu är det slut på kontot och jag får ta från mina sparpengar. Det blir en lugn helg iaf = spara på pengarna.. Varför jag inte fick ut inlägget igår var att Janne ringde och pratade så jag hade sällskap till min frukost..........
 
Idag sitter jag här ensam och dricker mitt kaffe och bloggar. Igår hade jag en dag på jobbet som var enorm. Började halv åtta på morgonen och gick hem tio i sex uta att haft rast. Alla är sjuka och att vara i barngrupp hela dagen gör att huvudet känns rätt tomt vid sex. Hem och laga middag och somnade i soffan.......
 
 
Idag ska det komma en tidning till jobbet och göra ett reportage om vår arbetsplats............sen ska jag till läkaren, stänga på jobbet, och ikväll är det pub-kväll i bygdegården. Ett glas vin sen är man väl död. Vid för mycket förtäring kan vad som helst hända efter an tuff arbetsvecka..............
 
 
Havet...........båtar...........och fisk....?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0