Ska ha helg-mys!

Ska ha helg-mys!
Var uppe klockan fem och täckte mina citronträd med ett lakan.Väderstationen visade på minus en grad ute. När jag hade täckt träden med lakan så vart jag super-rädd! Sprang in i huset igen, ute brölade något djur i mörkret. Om det var en grävling eller ett vildsvin vet jag inte. Men rädd som bara den blev jag. In i huset och satte mig med datorn och mailen. Har inte öppnat club-mailen på en vecka så där fanns lite att läsa. Allt handlar om budget och det är inte min starka sida, men jag försöker förstå.
 
Idag blir det fint väder och jag måste åka och handla mat och presenter till Sofia. I morgon fyller hon år och Maria kommer hem från Norge. Fullt hus med barn och vänner. Så mysigt!
 
Igår var jag och skapade lugn och ro i själen, som spa................känns bra. Jag älskar iaf hösten också. Den är så otroligt vacker och fin.
 
Har också bestämt mig för hur nästa fredag ska se ut! Klappat och klart.......så blir det. sen får vi se vad som händer ............
 
 
 
 
Igår blev det två glas vin i solnedgången på framsidan efter arbetet, samt att  jag skålade med Ann och Peter :-)
 
Snart är det dags för mys .....höstmys! Ska dra på mig löparkläderna snart och dra på en runda.
 
HA en bra lördag.....och njut av att gammalt är vackert !!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0