Sol hela helgen, men ingen Corvettecruising....

Sol hela helgen, men igen Corvettecruising. Lördagen fullbokad med matinköp och inköp av presenter till Sofia. Sen full fart hem till arbete på tomten, när vi ska sätta igång så kommer det fika-vänner. Paus i arbete......sen körde vi för fullt till halv åtta på lördagskväll. Jobba på tomten och tog oss en arbets-öl. Middag och sen soffan.............
 
Söndag morgon var jag uppe klockan fem och hämtade Maria i Stockholms City klockan sex på morgonen. Riktigt kul att sitta och titta på alla människor som passerade. De som kom från krogen och de som tog en morgonpromenad med hunden samt tidningsbudet. Fullt med Taxi-bilar och solen på väg upp. Hem och sov till tio, sen körde Maria ett gym-pass med mig i garaget. hon har egen PT i Norge och körde stehårt med mig........det känns idag, jag lovar er! Sen kom hela tjocka släkten och vänner. Fullt hus hela dagen och till middgen......juvligt!
 
 
 
 
 
Ingen buller-fri dag det här inte !
 
Min Amerika-säng blev testad under dagen av födelsedagsbarnet .............
 
 
Sofias kompisar tyckte jag hade mycket saker med tema Amerika, så är det när man kör Amerikanskt. Överallt finns det.på servetter, skruvmejselhandtag, julprydnade, skor, halsdukar, kuddar, filtar...............ja överallt!!!
 
Nu är det måndag och jag ska ta mig en joggingtur med Maria........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0