Storstaden..........

Storstaden...............är helt underbar. Var på kurs i Gamla Stan igår och sen kunde jag bara inte bara åka hem. Gick omkring och bara njöt av City. Skulle klart kunna tänka mig att börja arbeta inne i Stockholm för att få en dos av storstadslivet varje dag. Ute på landet är det lite för mycket lugn! Gick omkring igår bland butiker och handlade kläder. När jag sen tog åtta tåget hem mot Hemfosa så träffade jag Jonas. Alltid trevligt att prata med honom. Träffade en annan trevlig person i Gallerian. Bara man sätter sig ner så är det någon som börjar prata med en. Så underbart roligt. Älskar verkligen att prata med olika människor. Spännande att höra deras syn på livet och värderingar av livet. Kom till Västehaninge där jag började prata med två ordningsvakter. De var så bekymrade över att de skulle behöva åka ut till Hmefosa. Vad skulle de göra där? Vem kan bo där? När jag svarade att jag bodde där så bara skrattade de..................tror de skämdes lite. Hihihihi
 
Kom hem till ett strömlöst hus där brasan i braskaminen brann. Satte mig och bara njöt av kontrasten till Storstadslivet och ett strömlöst lantliv. Strömmen kom nu tio minuter över fem på morgonen. Precis lagom till kaffebryggning.
 
 
Idag ska det regna......................mys i hösvädret! I morgon är det klubblokalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0