Stress, stress, stress

stress, stress, stresss! Nu är jag tillbaka i vardagen. Sommaren är borta! Vart tog den vägen? Måste säga att jag skulle kunna tänka mig en tidsmaskin ibland. Vet inte om jag skulle åka bakåt eller framåt i tiden. Men visst längtar jag till snön oxå. Snön bäddar in en i ett lugn, allt är vitt....ljust.....kallt.....och vackert. Snövit...........
 
Här står faktiskt en C3:a och vilar sig i sin vintersömn................
 
Igår kväll vart det helkväll med klubbarbeten. Hela köket fult med papper och dokument.Samtal och en del mail. Sovit gott i natt och det får man väl tacka Hästen för ;-)
 
Igår han jag inte att blogga på morgonen, men tisdagen var en helt vanlig tisdag. Heldag på jobbet från åtta tilll halv nio på kvällen. Möten, möten, möten. Mitt på dagen var jag på underredsbehandling...........( hur fan kan man tycka det är kul att vara gynekolog?)
 
Jag längtar nog tillbaka lite till den sommaren vi har haft............
 
 
 
Ha en bra dag, nu drar jag snart till jobbet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0