Vilken helg! År jag en Oldies ?

Vilken helg! Är jag en Oldies? Pallar jag inte trycket ? Har inte bloggat på hela helgen, det fanns inte tid till det. Full fart hela tiden.
 
Fredagen började med storstädning och tvätt. Sedan morgonfika med kompisen, efter det arbete. Kommer till jobbet och min kollega är sjuk. Hade en toppenfin eftermiddag på jobbet med barnen iaf. Sen full fart till skagenkväll i Järna med goda vänner. Vi åt hummer, krabba, räkor och ostron. Champagne och annat gott till. På väg hem i natten skapades magen av en Tsunami. Bara att stanna..............vid vägkanten. Ostron är ju levande så de ville väl vara någon annastans!!! Har iaf sparat skalet från mitt första ostron som jag ätit ;-)
 
 
Lördag morgon upp tidigt och packa till Jönköping, när vi passerar stället vid Södertälje så är fiskmåsarna där! Vem matar fiskmåsarna.............:-)
 
Styrelsemöte i Jönköping 10 till 12, sen fika. Årsmöte för klubben i Jönköping 13 till 16.30, sen ett styrelsemöte till.
 
 
Ombyte och sen middag...........party blev det för vissa ! En orolig natt med telefonsamtal och visst letande fram till fyra, sen ett lugn, sov länge på söndagsmorgonen. Sen frukost med klubbkompisarna ............mycket treligt. Jag som aldrig sover länge, sov till nio och frkost vid tio. Inte klokt! Är jag en Oldies ??? Pallar man inte längre ?
 
Hörde ett härligt ljud utanför hotellefönstret denna regniga söndagsmorgon !
 
 
Mycket roligt att jag efter denna helg vet att min kubbkompis också är djurvän, så som han mobbade mig under söndagen ska han få leva med detta under ett tag framöver. Sitta i parken och mata fåglarna en tidig söndagmorgon.................
 
Igår hade jag en otroligt fin körning hem med min Transporten men i  Norrköping la GPSen av, den slockande......
 
Denna vecka ska jag leva väl, det är en hälsovecka................
 
PÅ ONSDAG ÄR DET KLUBBLOKALEN; DÅ ÖPPNAR DEN FÖR VINTERN..............
 
idag blir det löpträning snart, sen i morgon är det möte, onsdag klubblokalen, torsdag och fredag ska jag arbeta över och på fredgakvällen är det PUBafton i bygdegården. Orkar man detta ???
 
Fick en Corvettefilm av Stefan igår, den handlar om Sparreholm. Måste titta på den ikväll ............
 
 
......................Djurvännerna.................;-) ;-) ;-) ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0