yes, yes, yes

Yes, yes, yes...............det var sant! Inbillade mig att det snöade igår kväll, men sem kom Tobbe och sa att jag skulle titta ut.Helt OTROLIGT det var sant. Ett litet täcke av vitt snö täcker altanen och gräsmattan. Men OJ! vad det  är mörkt ute.
 
Man ser inte uterummet i morgonens mörker............men en
liten Corvette i snön :-)
 
Måste leka lite innan jobbet.........ska jobba från halv åtta till sex i kväll. Halloweenmaskerad, Halloweenparad, Halloweendisco, spökvandring, spökboll och korvgrillning ute med isglass..............vinter!!!
 
 
Igår var jag på jobbet hela dagen .............sju till sex. Men ikväll går jag i mål! Ska se om jag ska kosta på mig en sak som Lukas(lokalvårdaren) på jobbet ställt undan till mig....................
 
Men ikväll ska jag ta en hälsokväll med rehab för hela veckans missade egotid.............i morgon är det lördag och då är det jobb hemma. Solen ska visst skina över vår del av världen denna helg.
 
Nu ska jag klä ut mig till häxa.........om jag nu behöver klä ut mig. Hihihihihi.............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0