Äntligen helg............

Äntligen helg så man kan vara sjuk! Har drabbats av en dunderförkylning, ont i halsen och virus i näsan.
 
 
Igår lämnades kaffemaskinen in på lagning. Helt otroligt! Man gör felsökning på den likt man gör felsökning på en Corvette. Man släcker ner hela automaten och sen kör man felsökning och läser av olika koder. Vattenpumpen var trasig, så nu är det beställt en ny. Han hade aldrig varit med om detta fel på en av deras automater.........sa han!
 
   Nu fick man brygga kaffe som på båten, förr i tiden ;-)
 
Igår var barnen på jobbet så gulliga mot mig, då jag inte var på topp med min förkylning. Vi lekte hårfrisör, och jag fick tre nya frisyrer.............
 
  En fin fläta med blommor från trädgården.
 
Flätor ihopflätade med varandra med blommor och påsklämmor (jungfruben)
 
  Två tofsar till en med solros i håret!
 
Ja, fin blev jag till fredagskvällens middag som bjöd på grillad fläskfilé, stekta kantareller och rotfruktsgratäng.
 
Jag är så sjukt sugen på att göra en tatto till! Men vad? Och var? Den måste vara älskad/önskad!
 
Idag ska jag se om vi kan ta oss an och fixa till rally-Tårtan. Den ska snart till besiktning och jag vill ha den som vinterbil..................den passar fram och tillbaka till jobbet................och jag har en ídé!
 
Ha det bäst! Jag ska ut på gården och sen blir det en dag i garaget med mecking och sen hoppas jag att förkylningen är borta. Lita olja och avgaser kan bota det mesta! Eller ????
 
  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0